Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Salgsbetingelser

 

 

Salgsbetingelser

Vi er opptatt av at du som kunde skal ha en hyggelig og trygg opplevelse når du handler i vår nettbutikk- både i forhold til levering og dersom du skulle angre kjøpet. Om du trenger hjelp og råd i forhold til ditt kjøp ønsker vi at du tar kontakt med oss på e-post eller telefon.

 

Betaling:

Vi benytter oss av Klarna Check Out der du kan betale med kort. Hvilke kort som gjelder for hvilke land ser du når du kommer til kassa og begynner å fylle ut dine adresseoppgifter.

Kunder i Norge, Sverige og Finland kan også velge å betale med Klarna faktura.

Det er også mulig å betale med PayPal hvis man tar tar kontakt med oss på epost. Vi trenger da informasjon om hva du ønsker å bestille, adrese og mobil telefonnummer. 

Ved å oppgi informasjon i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på "Fullfør kjøp" godkjenner du kjøpsvilkårene hos oss – Juhls’ Silver Gallery.

 

Frakt og levering i Norge:

Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift. Det er gratis frakt på ordrer over kr. 4000,- ellers er frakten kr. 150,- til hele landet. 

Din bestilling vil normalt bli behandlet innen 24 timer etter at bestillingen er registrert.

Er smykkene på lager vil de bli sendt innen 3 arbeidsdager, men vi forsøker selvfølgelig å levere så fort som mulig. Avhengig av hvor i landet smykket sendes til, tar postgangen 1-6 arbeidsdager. Skulle det bestilte smykke ikke være på lager, vil vi gi beskjed om hvor lang tid det vil ta før vi kan sende smykket til deg.

 Vi sender din bestilling med Postens klimanøytrale servicepakke. Pakken leveres klimanøytralt. Dette betyr at Posten forplikter seg til å redusere transportens klimagassutslipp og i tillegg kompensere for resterende utslipp. Les mer på posten.no/miljo. Du varsles om at pakken er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen.

Uavhentede varer, eller nektet mottatt, vil bli returnert til oss på kundens regning. Kunden vil da bli belastet frakt kostnader tur retur til Juhls’ Silver Gallery.

Oppstår det skade under frakt, og det er synlig skade på emballasje, signer kun med forbehold. Ta kontakt med oss slik at vi kan ordne opp i situasjonen! Om varen er levert direkte i postkassen må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på Posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Følg Postens prosedyrer. Dette må gjøres for at varen blir erstattet fra vår side.

 

Frakt og levering til utlandet:

Ved forsendelser til utlandet vil norsk merverdiavgift (25 %), trekkes bort. (På den engelske nettbutikken er merverdiavgiften allerede trukket fra.) Vi benytter DHL som transportør for alle forsendelser utenfor Norge, de foretar også fortolling i bestemmelseslandet. Dette betyr at du vil få en separat faktura på moms og gebyr beregnet ut fra bestemmelseslandet. Vi har fast fraktpris på 490,-, overallt i verden. 

Er smykkene på lager vil de bli sendt innen 3 arbeidsdager, men vi forsøker selvfølgelig å levere så fort som mulig. Forsendelsestiden kommer ann på destinasjonen og varierer mellom 2-8 dager. Større byer går fortere enn avsidesliggende steder. 

Skulle det bestilte smykke ikke være på lager, vil vi gi beskjed om hvor lang tid det vil ta før vi kan sende smykket til deg.

Dessverre kan vi ikke sender smykker til Russland p.g.a. landets importregler.

Uavhentede varer, eller nektet mottatt, vil bli returnert til oss på kundens regning. Kunden vil da bli belastet frakt kostnader tur retur til Juhls’ Silver Gallery.

Oppstår det skade under frakt, og det er synlig skade på emballasje, signer kun med forbehold. Ta kontakt med oss slik at vi kan ordne opp i situasjonen!

 

Kontakt oss:

E-post: post@juhls.no

Facebook: www.facebook.com/juhls

Telefon: +47 78484330

 

Angrerett:

Hvordan returnerer jeg varen?

Om smykket ikke passer eller du av andre grunner ønsker å returnere varen har du full bytte-/returrett 14 dager etter at varen er mottatt. For å benytte angreretten må det gis melding til oss på e-post innen fristen utløper. Du må da også gi beskjed om hvordan du ønsker å returnere varen.

Det forutsettes at varen kan returneres i samme stand og mengde. Ved beskadigelse eller forringelse som skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side vil angreretten ikke kunne gjøres gjeldende.

Varen returneres komplett i original emballasjen. Du er selv ansvarlig for retursendingen og det oppfordres til å benytte en sendeform som gir mulighet for pakkesporing, samt erstatning dersom varen skulle bli skadet eller tapt under sending. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Pengene for varen vil bli utbetalt innen en uke etter at vi har mottatt varen.

Angrerettskjema laster du ned her

 

 

Hvis varen returneres fra utlandet er det av største betydning å fylle i en Proforma faktura og angi hvorfor varen returneres! Spør ditt lokale postkontor for videre help med dette. Dette for at Juhls’ Silver Gallery ikke skal bli belastet moms og andre gebyrer for innførselen av varen. Om dette ikke er gjort kan vi bli tvunget å nekte å motta pakken.

 

Hvis du ønsker å bytte varen mot en annen vare eller en annen størrelse bør du kontakte det lokale tollkontoret i landet ditt for mer informasjon om importreglene ved et bytte. Disse reglene kan variere mye mellom land, for å unngå å bli belastet for merverdiavgift enda en gang, er det viktig å undersøke dette.  

 

Vare som skal returneres sendes til:

Juhls’ Silver Gallery

Postboks 409

9521 Kautokeino

Norge

 

Selv om du ikke har angrerett eller angrefristen er gått ut, har du selvfølgelig rett til å reklamere på varen eller tjenesten dersom den har feil eller mangler

Reklamasjon:

Alle smykker hos oss blir kontrollert for feil og mangler før de blir lagt ut for salg. Skulle det likevel være feil eller mangler på smykket er dette en reklamasjon. Vi tar da returkostnaden. Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du har oppdaget den, gi oss melding om dette. Reklamasjon må skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. 

Ønsker du mer informasjon finner du hele lovteksten på lovdata.no. Vi kan også anbefale Forbrukerrådets egen nettside på forbrukerportalen.no.